• Naprawiono zadania otrzymania Ichi oraz Scra-chi
  • Poprawiono ilość HP i MP jaką dawały czarodziejskie esencje i mistrzowskie eliksiry
  • Dodano możliwość tworzenia carg w Klejnotach drzewa życia
  • Wydłużono czas strojów władców grodów do 12 godzin (czas nie upływa po wylogowaniu)
  • Zwiększono doświadczenie zdobywane przez wychowanka w opiekunie zwierzaków
  • Wydłużono czas działania własnych tytułów do 3 dni
  • Zwiększono moc umiejętności wydobywania surowców (Zbieranie energii, Zielarstwo, Górnictwo)
  • Zmieniono zadania i potwory, za których zabicie otrzymuje się punktu do Klubu Chaosu Siły Berbank
  • Usunięto zadania polegające na zabijaniu potworów w prywatnych podziemiach (Siły Berbank)
  • Wprowadzono ograniczenie wejścia do Oka chaosu (dostęp od 115 lvl)
  • Zwiększono koszt totemów do 10 000 000 sztuk złota
  • Obniżono poziom budynków na grodach do 50
  • Zwiększono czas odnawiania pigułek oraz mikstur przywrócenia do 60 sekund
  • Wprowadzono ograniczenie otrzymywanego doświadczenia z potworów:
  • Postaci, dla których potwór ma 15 poziomów różnicy (lub więcej), otrzymują 10% EXP i PU*
  • Wprowadzono poprawki mające na celu usunięcie błędu na arenie PvP powodującego utratę exp i pu po śmierci
  • Zmieniono opcje na tytułach otrzymywanych z Klubów Chaosu [Nowe opcje]
 
*Objaśnienia:
Czarodziejka ma 50 lvl, a potwór którego zabiła miał 57 lvl. Czarodziejka otrzymała 100% EXP i PU.
Czarodziejka ma 50 lvl, a potwór którego zabiła miał 65 lvl. Czarodziejka otrzymała 10% EXP i PU.

 

W związku z licznymi problemami spowodowanymi tym środkiem płatności, zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość dotacji za jego pomocą.

Nie jesteśmy w stanie w tym momencie powiedzieć, czy nastąpi powrót tej metody płatności.

Przepraszamy za utrudnienia,

Team Xanthus

  • Poprawiono ilość castingu w strojach pirackich
  • Stroje niemieckie dają teraz casting i prędkość, tak jak powinny
  • Wprowadzono istotną poprawkę, mającą na celu wyeliminowanie errorów po zebraniu przedmiotu przez towarzysza, użyciu umiejętności lub rozkazu

W przypadku wykrycia jakiegoś błędu, prosimy o informację na forum w dziale SUPPORT lub w prywatnej wiadomości do członka Teamu.

  • Ponowne podwyższenie szansy na drop przedmiotów potrzebnych do zadań na niskich poziomach
  • Obniżenie poziomu, regeneracji życia i ilości HP wież na grodach
  • Naprawienie błędu związanego z odejmowaniem złota, po wygraniu jackpota w statule księżycowej
  • Umożliwienie handlu i magazynowania czarów Iliady, bandaży rannego rycerza i jaj smoka
  • Dodanie opcji na tytułach wyborowych
  • Wzmocnienie opcji na tytułach pochodzących z Wielkiej księgi wyczynów Iris
  • Naprawienie błędu znikających tekstur orków z Procyon
  • [Grupa] Naprzód!, [Grupa] Do ataku! oraz [Grupa] Kryć się!  dają buffa wszystkim członkom grupy, a nie tylko przywódcy
  • Zmienione nagrody z Drewnianej skrzyni skarbu (Złoty klucz zamiast Złotej skrzyni skarbu)
  • Zmienione nagrody ze Złotej skrzyni skarbu (Kamień niebiański zamiast Klejnotu drzewa życia)
  • Brak możliwości używania totemów na bitwie o gród
  • Poprawiona moc umiejętności highlandera - "Sprint"
  • Poprawka mająca na celu zlikwidowanie problemu ze znikającymi przedmiotami z magazynu
  • Zmienione wpływy podatków grodowych:
  • Gród Dratan uzyskuje podatki z następujących źródeł:
    • 4% wartości przedmiotów sprzedawanych do NPC w Strayanie i Dratan
    • 2% wartości przedmiotów sprzedawanych do NPC w Juno
    • 10% wartości przedmiotów kupowanych od NPC w Strayanie i Dratan
    • 5% wartości przedmiotów kupowanych od NPC w Juno
    • Ustalone przez władcę opłata za wejście do Grobowca Theosa
    • Ustalony przez władcę % złota zdobytego z potworów w Grobowcu Theosa
  • Gród Merak uzyskuje podatki z następujących źródeł:
    • 4% wartości przedmiotów sprzedawanych do NPC w Merak i Egeha
    • 2% wartości przedmiotów sprzedawanych do NPC w Juno
    • 10% wartości przedmiotów kupowanych od NPC w Merak i Egeha
    • 5% wartości przedmiotów kupowanych od NPC w Juno
  • Zmieniona moc przedmiotów odnawiających życie i manę oraz zwiększających regenerację:
    • Mała fiolka życia - 500 HP w ciągu 15 sekund
    • Średnia fiolka życia - 800 HP w ciągu 15 sekund
    • Duża fiolka życia - 1400 HP w ciągu 15 sekund
    • Mała fiolka many - 250 MP w ciągu 15 sekund
    • Średnia fiolka many - 450 MP w ciągu 15 sekund
    • Duża fiolka many - 700 MP w ciągu 15 sekund
    • Mała esencja życia - 2100 HP w ciągu 15 sekund (od 60 lvl)
    • Średnia esencja życia - 3000 HP w ciągu 15 sekund (od 100 lvl)
    • Duża esencja życia - 6000 HP w ciągu 15 sekund (od 140 lvl)
    • Mała esencja many - 1200 MP w ciągu 15 sekund (od 60 lvl)
    • Średnia esencja many - 2500 MP w ciągu 15 sekund (od 100 lvl)
    • Duża esencja many - 5000 MP w ciągu 15 sekund (od 140 lvl)
    • Mikstura regeneracji - 1500 HP i MP w ciągu 5 sekund
    • Schwytana mgła - 2000 HP i MP w ciągu 5 sekund
    • Czerwona lampa - 4000 HP w ciągu 5 sekund
    • Niebieska lampa - 4000 MP w ciągu 5 sekund
    • Fioletowa lampa - 5000 HP i MP w ciągu 5 sekund
    • Mały czar życia - regeneracja HP zwiększona o 10 przez 10 minut
    • Piwo - regeneracja HP zwiększona o 15 przez 10 minut
    • Mały czar many - regeneracja MP zwiększona o 8 przez 10 minut
    • Popitka - regeneracja MP zwiększona o 12 przez 10 minut
    • Bandaż rannego rycerza - regeneracja HP i MP zwiększona o 20 przez minutę
- Zwiększono szansę na drop przedmiotów potrzebnych do zadań
- Zwiększono czas odnawiania ninja power i wynosi on teraz  60 sekund
- Dodano poprawkę mającą na celu zminimalizowanie błędu znikania przedmiotów włożonych do magazynu
- Zwiększono moc eliksiru prędkości, od teraz dodaje on 3,5 jednostek
- Poprawiono informacje o zawartości szkatułek oraz Kul Chaosu
- Poprawiono obronę magiczną piaskowych golemów
- Dodano kilka kolejnych obrazków osiągnięć
- Zwiększono szansę na ulepszenie z użyciem kamieni siły
- Zmieniono typ zadania "Pewnego razu w obozie goblinów" na powtarzalne oraz zwiększono nagrodę za jego wykonanie do 3,5kk EXP i 18 PU
- Zmieniono drop z darów
 
Drop z darów przedstawia się następująco:
  • Dar wojownika:
    • Kamień niebiański
    • Klejnot Meriel
    • Eliksir prędkości
    • Fioletowa lampa (odnawia 5000 HP i MP w ciągu 5 sekund)
  • Dar strażnika:
    • Kamień niebiański
    • Esencja zdobyczy
    • Esencja umiejętności
    • Mikstura regeneracji (odnawia 1500 HP i MP w ciągu 5 sekund)
  • Dar odwagi:
    • Mikstura regeneracji
    • Duża porcja ataku
    • Rulon szczęścia
    • Czerwona lampa (odnawia 4000 HP w ciągu 5 sekund)
  • Dar obrony:
    • Mikstura regeneracji
    • Duża porcja obrony
    • Rulon szczęścia
    • Niebieska lampa (odnawia 4000 MP w ciągu 5 sekund)
 
Status serwera
Graczy online: 26
Utworzonych kont: 2972
Utworzonych postaci: 10902
ZALOGUJ SIĘ

TOP 10 POSTACI
Klasa Nazwa Poziom
1PrawiedźmaSalazar175
2ŁowcaAmaranth175
3PrawiedźmaArcyKiller175
4ŁowcaMaveR175
5Nocny łowcaROZowa175
6StrzelecSerina175
7SpecjalistaKowalski175
8KlerykEfilla175
9PaladynxHUNTx175
10ZamachowiecDelaya175
BITWY
Bitwa o Merak: 19.10.2019 - 20:00
Aktualni władcy: Enklawa

Bitwa o Dratan: 20.10.2019 - 20:00
Aktualni władcy: LostVampires
TOP 5 GILDII
Nazwa Poziom
1 ArteEtMarte 70
2 ExpectansMortem 70
3 Enklawa 70
4 Cartel 70
5 ToxicPeople 67