Forum Xanthus

Pełna wersja: [Patchlog] 17.07.2020
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
  • Ustawienie autostacku w magazynie jest ponownie poprawnie zapisywane.
  • Zwiększono cooldown Pigułki Witalności, Miksury przywrócenia, Średniej mikstury przywrócenia i Mocnej mikstury przywrócenia.
  • Zmniejszono cooldown Leku [sen], Codexu niewidzialności oraz Eliksiru dobrego wzroku.
  • Zwiększono cooldown Mocnego leku (skamienienie), Mocnego leku (oślepienie), Mocnego leku (milczenie), Mocnego leku (paraliż) i Leku (więzy).
  • Zwiększono ogólną redukcję obrażeń w PvP (nie dotyczy efektów typu krwawienie).
  • Zwiększono odporność duchów Władcy Elementów na efekty krwawienia.
  • Od teraz działa zawsze najsilniejszy z efektów, możliwy do wykorzystania podczas ataku: Znak pragnienia, Czar beznadziejności lub Zgubna nadzieja.
  • Umiejętność gildyjna "Oczyszczenie" usuwa od teraz wszystkie negatywne efekty.
  • Efekty krwawienia i zatrucia nie mogą zostać usunięte przez Pigułkę Odporności.
  • Efekt skamienienia nie usuwa od teraz żadnych efektów umiejętności i przedmiotów. Oprócz unieruchomienia celu, blokuje wszelkie efekty leczące przez cały czas trwania.
  • Od teraz nie jest możliwe nałożenie debuffa, który ma stały cooldown i znajduje się już na wrogu. Przykład: Gracz A znajduje się pod wpływem "Skamienienia". Gracz B używa "Skamienienia" na graczu A, co nie przynosi żadnego efektu (efekt nie jest nadpisywany, odświeżany itp.). Dotyczy to umiejętności, a nie ich efektów. Można zatem użyć "Skamienienia" Wiedźmy na kimś, na kim jest jeszcze aktywny efekt skamienienia z umiejętności "Wodne więzienie" Władcy Elementów.
  • Zmieniono działanie Pigułki Odporności. Od teraz można jej użyć tylko wtedy, gdy na postaci znajduje się przynajmniej jeden debuff, który może zostać usunięty za jej pomocą.
  • Zmieniono działanie Miksury przywrócenia, Średniej mikstury przywrócenia i Mocnej mikstury przywrócenia. Od teraz działają równie szybko co Pigułka Witalności.
  • Uporządkowano drzewko umiejętności Kleryka.

Zmiany w umiejętnościach postaci:
Na wiele umiejętności, głównie debuffujących, nie działa od teraz casting. Cooldown tych umiejętności jest zawsze stały.
Harcownik
  • Ryk - zwiększono zasięg, zmieniono efekt zmniejszenia obrony na zmniejszenie unikania (B,D,M), zmniejszono czas trwania
  • Święty cios - zmniejszono czas trwania na wyższych poziomach, zwiększono szansę na aktywację efektu paraliżu
Highlander
  • Łamacz broni - zwiększono moc krwawienia
Templariusz
  • Magiczna blokada 2 - zwiększono cooldown, zmniejszono moc, zmieniono typ ataku na cios krytyczny
Paladyn
  • Prezycja - zwiększono moc
Strzelec
  • Prędka strzała - zmniejszono czas trwania, zwiększono moc krwawienia
  • Zatruta strzała - zwiększono czas trwania, zwiększono moc zatrucia
  • Strzała milczenia - zwiększono szansę na aktywację efektu milczenia
Kleryk
  • Znak pragnienia - od teraz podnosi tylko obrażenia fizyczne (B,D)
  • Oczyszczenie - od teraz usuwa wszystkie negatywne efekty
  • Wielkie oczyszczenie - nowa umiejętność, usuwa wszystkie negatywne efekty z członków grupy
  • Oczyszczony duch - zwiększono szansę na aktywację efektu paraliżu
Wiedźma
  • Upadek - zmniejszono czas trwania
  • Skamienienie - zwiększono szansę na aktywację efektu skamienienia
  • Piekielne krwawienie - zmniejszono czas trwania, zwiększono moc krwawienia
  • Głęboki sen - od teraz nie można usunąć jego efektu za pomocą Pigułki Odporności
  • Oślepienie - zwiększono szansę na aktywację efektu oślepienia
Szelma
  • Siatka - zwiększono szansę na aktywację efektu unieruchomienia
Zamachowiec
  • Zgubna nadzieja - od teraz działa tylko na obrażenia pochodzące od zamachowców (wszystkich, nie tylko tego, który nałożył efekt), zmniejszono podnoszone szkody, zmniejszono szansę na aktywację efektu
Łowca
  • Fokus - zmieniono moc na procentową, zależną od ilości celności postaci
Władca Elementów
  • Wodne więzienie - zwiększono szansę na aktywację efektu skamienienia
Specjalista
  • Trzęsienie ziemi - od teraz zamiast zmniejszać prędkość ataku celu, zmienia element obrony przeciwnika na element natury
  • Supernova - od teraz nie zmienia elementu obrony przeciwnika, zamiast tego nakłada efekt zwiększenia otrzymywanych przez cel obrażeń magicznych o 30%
Nocny elf
  • Siatka - zwiększono szansę na aktywację efektu unieruchomienia
Nocny łowca
  • Zatruta pułapka - od teraz nie można usunąć jej efektu za pomocą Pigułki Odporności
Prawiedźma
  • Opętanie - nowa umiejętność, obniża celność magiczną przeciwnika
  • Złodziej życia - od teraz nie można usunąć jego efektu za pomocą Pigułki Odporności