Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum
#1
Exclamation 
1. Konto na forum
1.1 Dozwolone jest posiadanie jedynie jednego konta na forum. W przypadku stwierdzenia multikonta, wszystkie konta danej osoby (oprócz tego z największą ilością postów) zostaną zablokowane na stałe, a konto główne zostanie zablokowane na 24 godziny (lub dłużej w przypadku kolejnego naruszenia tego punktu regulaminu).
1.2 Z danego konta może korzystać jedynie jedna osoba. Fakt dzielenia łącza internetowego, zalecamy zgłosić Administracji, aby uniknąć posądzenia o multikonto. Należy zrobić to przed utworzeniem pierwszego postu z konta zarejestrowanego jako kolejne.
1.3 Konto na forum powinno być przypisane do adresu email konta w grze. W przypadku niedopasowania adresów email, Administracja zastrzega sobie prawo do odmowy podania informacji dotyczących konta, z powodu niedostatecznej weryfikacji tożsamości.

2. Zachowanie na forum
2.1 Zabronione jest obrażanie innych graczy.
2.2 Zabronione jest używanie wulgaryzmów (również niepełnych, tzw. "wykropkowanych").
2.3 Zabronione jest reklamowanie innych gier oraz serwerów.
2.4 Zabronione jest publikowanie prywatnych rozmów z innymi osobami.
2.5 Zabronione jest publikowanie osobistych danych innych osób.
2.6 Zakazy dotyczą treści postów, profili użytkowników, avatarów, sygnatur oraz shoutboxa.
2.7 Polecenia członków Administracji forum należy wykonywać.

3. Tematy i posty
3.1 Przed założeniem tematu należy sprawdzić, czy dany wątek został już poruszony.
3.2 Tytuł tematu powinien odzwierciedlać jego treść, aby ułatwić odszukanie go innym użytkownikom forum.
3.3 Zabronione są posty odbiegające znacznie od wątku głównego.
3.4 Zabronione jest dublowanie postów, należy użyć opcji edycji.
3.5 Zabronione jest tworzenie rozbudowanych konstrukcji złożonych z wielu cytatów. Prosimy starać się kopiować jedynie wiadomość, do której odnosi się wypowiedź.

4. Regulamin działu "Gildie"
4.1 Prezentacja powinna zawierać nazwę gildii oraz preferowany sposób kontaktu. Może zawierać treści dodatkowe, reklamujące daną gildię.
4.2 Prezentację można podbijać raz na dobę. Może to robić jedynie aktualny członek danej gildii. Wszelkie wypowiedzi użytkowników, którzy nie są aktualnymi członkami danej gildii, będą traktowane jako spam.
4.3 W tematach osób poszukujących gildii można umieścić jedynie po jednym zaproszeniu od każdej gildii. Zaproszenie musi zawierać nazwę danej gildii oraz preferowany sposób kontaktu. Może zawierać treści dodatkowe, reklamujące daną gildię.
4.4 O zakończeniu rekrutacji lub poszukiwań gildii można powiadomić Moderatora w danym temacie lub poprzez wiadomość prywatną. Tematy niepodbijane przez czas przekraczający 30 dni mogą zostać uznane za zakończone oraz usunięte.
4.5 W przypadku dużej ilości postów podbijających, Moderator może usunąć część z nich. Dotyczy jedynie postów z prezentacji oraz postów poszukującego gildii. Nie dotyczy zaproszeń w tematach osób poszukujących gildii.

5. Regulamin działu "Handel"
5.1 Oferty można podbijać raz na dobę. Może to robić jedynie autor tematu. Wszelkie wypowiedzi użytkowników, którzy nie są autorem danego tematu, będą traktowane jako spam.
5.2 W temacie należy umieścić informację o preferowanym sposobie kontaktu.
5.3 O zakończeniu oferty można powiadomić Moderatora w danym temacie lub poprzez wiadomość prywatną. Tematy niepodbijane przez czas przekraczający 7 dni mogą zostać uznane za zakończone oraz usunięte.
5.4 W przypadku dużej ilości postów podbijających, Moderator może usunąć część z nich.

Konsekwencje:
- usunięcie treści, połączenie tematów, przemieszczenie tematów, zmiana tytułu tematu,
- usunięcie sygnatury, usunięcie avatara,
- ostrzeżenie pisemne, punkty ostrzegawcze, blokada konta na forum czasowa lub stała,
- blokada konta w grze czasowa lub stała,
- całkowity zakaz dostępu.

Regulamin opisuje jedynie ogólnie wskazania oraz zakazy obowiązujące na forum. Wymienienie wszelkich możliwych zachowań i sytuacji jest niemożliwe, dlatego wątpliwości należy rozwiązywać poprzez wiadomości prywatne z Moderatorem lub zakładając temat w odpowiednim dziale z pytaniami.

Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
Odpowiedz
#2
Informujemy o dodaniu nowego punktu w regulaminie forum:

3. Tematy i posty
3.5 Zabronione jest tworzenie rozbudowanych konstrukcji złożonych z wielu cytatów. Prosimy starać się kopiować jedynie wiadomość, do której odnosi się wypowiedź.
Odpowiedz
#3
Informujemy o zmodyfikowaniu punktu w regulaminie forum.

1. Konto na forum
1.1 Dozwolone jest posiadanie jedynie jednego konta na forum. W przypadku stwierdzenia multikonta, wszystkie konta danej osoby zostaną zablokowane na stałe. Utworzenie nowego konta będzie dozwolone po upływie 30 dni. W przypadku utworzenia konta przed upływem wskazanego czasu, zostanie ono zablokowane, a czas dozwolony na założenie nowego konta zostanie wydłużony o kolejne 30 dni.
Odpowiedz
#4
Informujemy o zmodyfikowaniu punktów w regulaminie forum.

2. Zachowanie na forum
2.2 Zabronione jest używanie wulgaryzmów (również niepełnych, tzw. "wykropkowanych").
2.6 Zakazy dotyczą treści postów, profili użytkowników, avatarów, sygnatur oraz shoutboxa.
Odpowiedz
#5
Informujemy o dodaniu punktu 1.3 do regulaminu forum.

1.3 Konto na forum powinno być przypisane do adresu email konta w grze. W przypadku niedopasowania adresów email, Administracja zastrzega sobie prawo do odmowy podania informacji dotyczących konta, z powodu niedostatecznej weryfikacji tożsamości.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości